|
kaka
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:22, 26 Cze 2007 Temat postu: HONDA SLĄSK |
|
jak was interesuje zapraszam do ogladania mojego nowego nabytku narazie jest sredniawka z czasem bedzie jeszcze lepiej wygladal tzn mam taka nadzieje ze tak bedzie zycie to wszystko zweryfikuje hehe na dole macie lineczka do calego opisu Hani
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
Priest
|
|
Administrator

Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice
|
Wysłany: Wto 21:11, 26 Cze 2007 Temat postu: |
|
Fajny sprzęcik. Gratuluje zakupu Postaram sie zajrzeć w najbliższym czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
monique
|
|
Miss forum
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tychy City
|
Wysłany: Pią 14:52, 29 Cze 2007 Temat postu: |
|
hahahah niedlugo kaka bedzie pobierac oplaty za 5 min przejazdzki proponuje 5 z za 5 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
damian
|
|
Maniak postów

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąć kase na jabola?
|
Wysłany: Sob 18:26, 08 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Nom fajny samolocik. Najładniejsza wersja civa jaka powstała. Szkoda ze silniczek mały ale i tak moze pokazać pazurki. Przydałby sie jakis zaganiacz typu B16A2. Miałem okazje jechac i powiem tyle ze golf III 2,8 VR6 wymięka przy tym sprzęcie. No i ten dźwięk silnika kręconego do 7-8 tys. Bajka normalnie. Ale tego gazu to wybaczyć sie nie da. Honda na gaz to tak jak zielone ferrari.
Aha i zmień sobie w opisie podpunkt z dolotem bo kata i strumienicy w dolocie nie nie montuje. Chyba ze jakaś nowa moda na "tuning".
A te przejażdżki to za kółkiem będą?? Jak byś miał VTi to moze bym i zapłacił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
kaka
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:08, 09 Wrz 2007 Temat postu: |
|
damian napisał: | Nom fajny samolocik. Najładniejsza wersja civa jaka powstała. Szkoda ze silniczek mały ale i tak moze pokazać pazurki. Przydałby sie jakis zaganiacz typu B16A2. Miałem okazje jechac i powiem tyle ze golf III 2,8 VR6 wymięka przy tym sprzęcie. No i ten dźwięk silnika kręconego do 7-8 tys. Bajka normalnie. Ale tego gazu to wybaczyć sie nie da. Honda na gaz to tak jak zielone ferrari.
Aha i zmień sobie w opisie podpunkt z dolotem bo kata i strumienicy w dolocie nie nie montuje. Chyba ze jakaś nowa moda na "tuning".
A te przejażdżki to za kółkiem będą?? Jak byś miał VTi to moze bym i zapłacił. |
no to wytlumacze Ci po pierwsze kupilem autko to jezdzenia dlatego ten 1.3 nie scigam sie i nie bede bo niemam czego przez to udowadniac, zreszta ten 1.3 ma lepsza moc niz nie jedno autko po drugie dla niektorych gaz to porazka tez tak sadzilem przed zakupem ale chcialem ekonomiczne auto niechce przerabianych vtecow co maja 170 km i pala 15 l na 100km bo to porazka a biorac pod uwage to ze monique mieszka w Tychach a ja w Kłomnicach to chyba 1.3 jest bardziej ekonomiczny po trzecie wiem ze nie jest strumiennica w ukladzie dolotowym moja pomylka tam jest ale niemam czasu kiedy zmienic, zmienie jak umieszcze nowe zdjecia z jakimis nowymi modami po czwarte niektorych kreci tuning mechaniczny niektorych wizualny kwestia gustu i oczywiscie mozliwosci, a po piate w przyszlym sezonie hania moze wygladac calkiem inaczej kolor lakieru prawie wybrany wiec wystarczy podjac decyzje czy jest sens ale to plany na przyszlosc
|
|
Powrót do góry |
|
damian
|
|
Maniak postów

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąć kase na jabola?
|
Wysłany: Pon 10:55, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Cytat: | niechce przerabianych vtecow co maja 170 km i pala 15 l na 100km bo to porazka |
Nie jest tak zle. Seryjny VTi ten 160 konny spala przy normalnej jezdzie ok 9 litrów.
Nom ja jestem wielkim przeciwnikiem gazu ale tylko w niektórych samochodach. Dla mnie gaz i auto sportowe jakim jest civic to porażka. A na pewno nie jest porażką to ze pod maska ma sie 160 KM przy spalaniu porównywalnym do spalania pomodzonego malucha czy 2 litrowej 115 konnej calibry (w tym przypadku nawet mniejszym). Ale każdy lubi co innego . Ja tam wole cichociemny styl. Kilka delikatnych modów z zewnątrz i jakis killer pod maska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
kaka
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:46, 10 Wrz 2007 Temat postu: |
|
damian napisał: | Cytat: | niechce przerabianych vtecow co maja 170 km i pala 15 l na 100km bo to porazka |
Nie jest tak zle. Seryjny VTi ten 160 konny spala przy normalnej jezdzie ok 9 litrów.
Nom ja jestem wielkim przeciwnikiem gazu ale tylko w niektórych samochodach. Dla mnie gaz i auto sportowe jakim jest civic to porażka. A na pewno nie jest porażką to ze pod maska ma sie 160 KM przy spalaniu porównywalnym do spalania pomodzonego malucha czy 2 litrowej 115 konnej calibry (w tym przypadku nawet mniejszym). Ale każdy lubi co innego . Ja tam wole cichociemny styl. Kilka delikatnych modów z zewnątrz i jakis killer pod maska  |
zle mnie zrozumiales o tego 170 konnego vteca to chodzi mi o civica 5 g;p dlatego pala 15 litrow sa przerabiane normalny vtec tej wersji co ja mam ma 128 km przy kupnie mailem wybor albo civic na dobrym silniku jakims d15b2 chociaz albo na gaz w cenie za duzej roznicy nie ma drozsze sa tylko hondy na silnikach d16z6 bo to juz vteci, jak zrobie cala blache i lakier to pomysle nad przekladka w sumie juz zastanawialem sie nad tym troszke koszt tego nie jest az tak duzy tzn kolo 1800-2000 zł. w cene wlioczne jest silnik wszystko co potrzeba i robota ale narazie to jest odlegla przyszlosc narazie 1.3 to dla mnie odpowiedni silnik tymbardziej ze to moje pierwsze autko a mysle ze jako moj pierwszy sammochod to taki silnik jest najbardziej odpowiedni ale tak jak powiedzialem kierowalem sie tym zebym mial za co wlac do autka i ile bede nim jezdzil a powiem tyle ze naprawde na gazie w tym momencie idzie zaosczedzic bo benzyna jest cholernie droga a jeszcze dodam ze na tym silniku co mam w tym momecie niektorzy ludzie z Hondy Śląska maja lepsze osiagi niz seryjny 1.5 ja mam 80 koni bez zadnych przerobek narazie tzn seryjny 1.3 ma 75 km ale ze mam zdemontowany katalizator to mam 5 koni wiecej
|
|
Powrót do góry |
|
damian
|
|
Maniak postów

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąć kase na jabola?
|
Wysłany: Wto 10:19, 11 Wrz 2007 Temat postu: |
|
kaka napisał: | zle mnie zrozumiales o tego 170 konnego vteca to chodzi mi o civica 5 g;p dlatego pala 15 litrow sa przerabiane normalny vtec tej wersji co ja mam ma 128 km |
Hehe. W V gen. VTEC-i o pojemnosci 1,6 były chyba 2(przynajmniej ja znam tylko tyle). Jeden był SOHC (jednowałkowy) czyli 1,6 ESi o mocy 125 koni chyba a drugi DOHC 1,6 VTi ktory ma 160KM. Ogolnie 2 rożne konstrukcje ktore łaczy tylko sposób zasilania jednostki i te słynne zmienne fazy rozrządu. Był jeszcze jakis VTEC-E w jednostce 1,5 ale to "e" to chyba miało znaczyć ekoniomic bo w porównaniu z normalnym silnikiem 1,5i przy tej samej mocy miał obniżone dosc znacznie spalanie.
Co do benzynki to sie zgodzę. Ceny mamy unijne a zarobki polskie niestety. Moj wózek spala około 7 litrów wiec nie ma tragedii ale i tak smutno sie robi jak sie podjeżdża pod dystrybutor a tam widnieje 4,50/l. Sam sie zastanawiałem nad gazem ale nie wiem czy warto bo moj silnik ma juz konkretny przebieg 300tys i nie wiem czy wytrzyma taka zmiane. Z drugiej strony robie dość spore przebiegi i gaz zwrócił by sie szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12 Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
 |